Головна » 2013 » Червень » 5 » 20 способів підвищення потужності Вашої реклами
17:09
20 способів підвищення потужності Вашої реклами

Поради, які допоможуть Вам досягти бажаних результатів при роботі з рекламним текстом.

 

1. Чітко і конкретно визначте свої цілі і завдання, які Ви збираєтеся вирішувати за допомогою рекламного тексту. Яку кількість клієнтів Ви збираєтеся роздобути у свої руки? Вчинення скількох продажів Вам хотілося б забезпечити? Від цього залежатимуть основи формування заклику до дії, наявного у Вашому рекламному тексті. Відповідно, його формулювання в різних випадках будуть істотно відрізнятися.

 

2. Завжди слід пам'ятати про те, що копірайтинг - це мистецтво продажів в його текстовому виконанні. Відповідно, всі правила і закони забезпечення продажів працюють і в копірайтингу. Зокрема, стара як світ мудрість: «Чим більше розповідаєш - тим більше продаєш».

 

3. Перед тим як починати розкрутку сторінок з рекламним текстом, забезпечте ефективний механізм відстеження та аналізу відвідуваності і скоєних продажів. Ви повинні точно знати, які прийоми і засоби роботи приносять Вам гроші, з яких джерел приходить більша кількість покупців і т. п. Чим докладніше буде Ваша статистика, тим об'єктивніша картина поточного стану справ і тим більше шансів довести ефективність власної роботи до максимуму.

 

4. Пам'ятайте про те, що продажі забезпечуються не загальними фразами, а конкретністю. Приміром, 49 - набагато більш правдоподібно і достовірно ніж «близько 50».

 

5. Ваш заголовок повинен притягувати Ваших потенційних клієнтів, а нецільових відвідувачів відразу ж відсікати. Тому в заголовку слід звертатися безпосередньо до представників своєї цільової аудиторії. Наприклад, «До уваги садівників», «Бухгалтер - сюди!» і т. п.

 

6. Текст повинен бути налаштований на хвилю проблеми потенційного клієнта, яку він намагається вирішити за допомогою покупки Вашого товару. Відповідно, і весь виклад матеріалу має бути підпорядкований емоціям, почуттям і переживанням Ваших потенційних клієнтів.

 

7. Про рішення проблем, які несе Ваш товар (послуга) треба не просто розповідати чи згадувати. Це рішення потрібно покупцеві пропонувати, причому прямо і недвозначно.

 

8. Як можна детальніше і наочніше пояснюйте потенційним клієнтам, яким чином Ваш товар (послуга) буде сприяти вирішенню його проблем.

 

9. Надавайте потенційним клієнтам наочні докази того, що Ви говорите правду про пропонований товар. Називайте конкретні цифри і інші показники, приводьте відгуки, фотографії та відео. Подібний підхід до роботи над рекламним текстом дуже добре розсіює купівельний скептицизм.

 

10. Чітко і наочно пояснюйте представникам своєї цільової аудиторії, чому Ваша пропозиція краще, ніж товари та послуги конкурентів, чим вона чудова, унікальна і т. п. Керуйтеся в цій роботі практикою конкретності, а не загальних фраз типу «Бездоганна якість», «Найкраще». Такі фрази нічого споживачеві не говорять. Пояснюйте свої переваги як можна більш наочно і конкретно.

 

11. Перш ніж потенційний клієнт приступить до вивчення Вашого рекламного тексту, постарайтеся дати якісну, корисну і безкоштовну інформацію, щоб він, отримавши певне уявлення про рішення своєї проблеми, зміг гідно оцінити сказане у Вашому рекламному тексті.

 

12. Закликаючи до дії, апелюйте до нього негайного і надавайте вагомі причини діяти негайно, використовуючи добре відомі прийоми стимулювання моментальних продажів. Наприклад, обмеживши термін дії пропозиції, або вказавши на те, що на складі є лише обмежена кількість товару.

 

13. Під закликом до дії розмістіть коротку інформацію про Вас. Все це зміцнює і розвиває ефект призову до негайної купівлі.

 

14. Якщо є така можливість - встановіть гарячу лінію з безкоштовним дзвінком на відповідний номер, скориставшись яким потенційний клієнт зможе почути Ваш голос, дізнатися подробиці про товар, про механізм здійснення замовлення.

 

15. Використовуйте купони. Практика показує, що за допомогою купонів можна підвищити відгук реклами на 25% і більше.

 

16. Надавайте безліч варіантів оплати Вашого товару (послуги), а також отримання консультацій з питань придбання.

 

17. Укладайте найважливіші місця рекламного тексту у відтіннні рамки. Дані численних досліджень і практика роботи провідних копірайтерів однозначно свідчать про те, що рекламні тексти, що використовують візуальні ефекти оформлення, дають незрівнянно вищий результат, ніж тексти, які не роблять цього.

 

18. Обов'язково вкажіть у рекламному тексті, що Ви здійснюєте супровід покупців, постійно відслідковуючи процеси зарахування коштів, відвантаження та доставки придбаних товарів.

 

19. Якщо Ваше речення, що потенційний клієнт захоче підрахувати будь-які майбутні показники своєї діяльності з використанням Вашого товару (послуги), надайте йому на тому ж місці в рекламному тексті калькулятор.

 

20. Текст Вашого рекламного тексту повинен читатися легко і без роздратування для очей. Тому не використовуйте яскраві кольори, застосовуйте шрифт великого розміру і надайте тексту простий і красивий з точки зору дизайну вигляд.

 

Кріс Міллз

Переглядів: 245 | Додав: Vasyl10 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: