Головна » 2013 » Травень » 3 » Дідусь фаст-фуду: Секрети успіху McDonald's
15:12
Дідусь фаст-фуду: Секрети успіху McDonald's

1) Повз не пройдете

 

Багато в чому справа в місцях, в яких розташовані "маки". Проведені компанією дослідження показали, що 70% рішень про відвідування McDonald's приймається спонтанно, тому будують ресторани в місцях, де ймовірність такого рішення максимальна. Там, де багато гулящих людей, на перехрестях великих доріг по шляху з центру в спальні райони, поряд з великими вузами.

 

2) Антикастинг

 

Ви ніколи не звертали увагу на те, що в Макдоналдс важко зустріти симпатичну співробітницю? Всі дівчата одягнені в безформні уніформу, не тільки не підкреслює достоїнства фігури, а й добряче її уродующую? Це принципова політика компанії. Більше того, дівчатам не дозволяють робити помітний макіяж, носити прикраси, користуватися парфумами, відрощувати і фарбувати нігті.

 

До 70-х років минулого сторіччя в McDonald's працювали тільки чоловіки, але феміністки добилися роботи на рівних правах, і керуючих мережею фаст-фуду зобов'язали брати і жінок теж. Ця вимога сильно засмутило керівництво - всі їхні зусилля з вибудовування стандартів і конвеєрних могли піти прахом, хлопці ж неодмінно будуть відволікатися на дівчат і навіть заводити на роботі інтрижки і відносини. Довелося шукати соломонове рішення: не наймати красунь, а всіх інших одягнути в чоловічу форму. Носити юбкy дозволяється тільки дівчатам, дослужився до старшого менеджера.

 

Через деякий час, коли відвідувачі вже звикли до співробітниць-жінок, керівництво почало помічати, що в ресторанах з'явилося більше сімей, і жінки в цих сім'ях були дуже задоволені, що чоловіки не витріщаються на симпатичних офіціанток, як це буває в інших місцях. Несподівано набутий бонус у вигляді лояльності жінок став вагомим доказом для збереження традиції приховування жіночої краси.

 

3) Справа звички

 

Люди люблять звичне, і вони твердо знають, що сьогодні, завтра і через п'ять років смак Біг Мака буде однаковим в будь-якому ресторані мережі, він не змінювався з самої появи сендвіча в 1967 році. Тому і заходять в "мак", щоб відчути добре знайомий смак. Але люди люблять і нове - епізодично в Макдональдсах з'являються нові пропозиції в меню. При цьому несподіванок не буває - смачно і якісно.

І те, що під час їжі навколо носяться співробітники з ганчірками і швабрами, теж викликає підсвідоме довіру - "там весь час миють, там чисто, а значить сюрпризів у вигляді отруєнь і несподіваних знахідок бути не повинно".

А також це швидко і недорого.


Переглядів: 327 | Додав: Vasyl10 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: