Головна » 2013 » Травень » 17 » Програма антилояльності
21:49
Програма антилояльності

Зараз дуже модними стали програми лояльності, за допомогою яких клієнта провокують на повторну покупку. Багато підприємців прочитали розумні книжки з маркетингу та взяли цю ідею на озброєння. Бонуси, накопичувальні знижки, картки клієнта, як все це нам знайоме, встигло набриднути і не викликає колишнього ентузіазму.

 

Що цікаво, цими інструментами користуються не тільки великі мережеві компанії, але і поодинокі магазини. У їх випадку виграш вельми сумнівний, може не окупитися навіть розробка дизайну і друку карток.

 

Але є й зворотні приклади маркетингу, коли замість програми лояльності, розробляються і впроваджуються програми нелояльності. Це свіжо, оригінально і часом такий «антимаркетинг» виявляється вигідніший звичайного, приїлися клієнтам прийоми.

 

Навіть у сучасному світі може бути успішною не тільки мережева компанія, але й не залежна, особливо часто це зустрічається серед ресторанів і кав'ярень. Один із прикладів, кав'ярня в Лондоні під назвою Prufrock, вона приваблює клієнтів відмінною кави, адже в ній працює чемпіон світу серед бариста з ім'ям Gwilym Davies.

 

Цей важливий факт забезпечує постійний приплив відвідувачів, виникають черги. Як ви розумієте відкривати нові кав'ярні під маркою Prufrock не вихід, звідки взяти в кожну по переможцю світового змагання? Але стояння в черзі викликає у клієнтів негативні емоції, тому в кав'ярні вирішили писати на дошці найближчі хороші кав'ярні конкурентів.

 

Але це був тільки напівзахід, до 2010 року кав'ярня дозріла до створення програми антилояльності. У Prufrock стали видавати картки з адресами інших 8 хороших кав'ярень, які знаходяться поблизу. Відвідавши всі 8 закладів, ви отримуєте можливість випити безкоштовну чашку кави в Prufrock.

 

Важливо, що всі ці кав'ярні не входять до мережі, таким чином, клієнти заохочуються відвідувати не мережеві заклади, а незалежні. Карта так і називається, dis-loyalty card. Що саме по собі для клієнтів є новинкою.

 

Цікава ідея, перерозподіляє клієнтів між кількома кав'ярнями, дозволяє боротися з мережевими закладами і ймовірно приносить додатковий дохід Prufrock, адже завжди можна домовитися про виплати, з тих кав'ярень, кому ти поставляєш клієнтів.

 

Переглядів: 232 | Додав: Vasyl10 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: